مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-09اجتماعي

آسمان کشور در 5 روز آینده صاف است/ کاهش موقت آلودگی هوای کلان شهرها در روز 23 بهمن


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنج شنبه 23 بهمن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با بهبود نسبی کیفیت هوا مواجه هستیم و مجددا از جمعه کیفیت هوا در شهرهای صنعتی به نسبت کاهش می یابد.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در پنج روز آینده در اغلب نقاط کشور جوی آرام و آسمانی صاف داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز مرکز و شرق خلیج فارس نسبتاً مواج است.

  * امروز و فردا هوای کلان شهرها آلوده است وی افز ود: از امروز سه شنبه 1399/11/21 تا بعدازظهر چهارشنبه 1399/11/22 افزایش غلظت و انباشت آلاینده ها در تهران، کرج، مشهد، تبریز و اصفهان پیش بینی می شود؛ در این راستا پتانسیل رشد شاخص کیفیت هوا تا شرایط ناسالم برای گروه های حساس و در صورت عدم کنترل منابع آلاینده (ثابت و متحرک)، در برخی مناطق در کلان شهرهای مذکور، امکان رشد شاخص تا شرایط ناسالم برای همه گروه ها وجود دارد.

اصغری تأکید کرد: توصیه می شود پرهیز از ترددهای غیر ضروری به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری قلبی و ریوی، در دستور کار باشد، احتیاط در فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز و مدیریت نوع سوخت واحدهای صنعتی در سطح و حومه کلان شهرها نیز مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان کشور در 5 روز آینده صاف است/ کاهش موقت آلودگی هوای کلان شهرها در روز 23 بهمن

آسمان کشور در 5 روز آینده صاف است/ کاهش موقت آلودگی هوای کلان شهرها در روز 23 بهمن