مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-09سياسي

اسناد دولتی باید حراست شود/ دستگاه ها با مرکز اسناد همکاری کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه اسناد دولتی، میراث مکتوب بخشی از دستاوردهای نظام است که حراست از آن ضروری است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید محمدرضا میرصفدری بعد از ظهر امروز در در حاشیه دیدار از نمایشگاه انقلاب اسلامی در همدان به روایت اسناد به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اقدامات بسیاری در دولت های مختلف صورت می گیرد که نتیجه آن، تغییر و تحول در شرایط عمومی و اجتماعی جامعه است.

وی با بیان اینکه این رویدادها بخشی از تاریخ معاصر کشورند که اسناد و مدارک آن باید در بهترین شکل ممکن حفظ و نگهداری شده و در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد از مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور برای جمع آوری و نگهداری اسناد با ارزش تاریخی در آرشیو ملی ایران تقدیر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان افزود: در برهه های تاریخی به خصوص تاریخ معاصر کشور و با روی کار آمدن دولت ها، تصمیمات بسیاری اتخاذ شده و اقدامات بسیاری صورت می پذیرد که دارای نتایج متفاوتی است و نتایج حاصله می تواند تجربه ای برای دولت های بعدی باشد.

وی افزود: اگر مدیران و تصمیم گیران سطح عالی و میانی به سوابق اقدامات قبلی مراجعه کرده و راه های رفته را بررسی کنند، در بسیاری از موارد هزینه های مالی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد دولتی باید حراست شود/ دستگاه ها با مرکز اسناد همکاری کنند

اسناد دولتی باید حراست شود/ دستگاه ها با مرکز اسناد همکاری کنند