مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:302021-02-09سياسي

پذیرش حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار آغاز می شود


همدان _ مسئول فرهنگی حوزه علمیه شهرستان بهار گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و از 25 بهمن ماه ثبت نام حوزه علمیه خواهران آغاز می شود.

- سمیه عیوضی در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: شرایط مناسب برای تحصیل طلاب در مکان مقدس حوزه های و مجموعه پرتلاش حوزه علمیه خواهران بهار فراهم شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه ی فجر و از 25 بهمن ماه سال جاری حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار برای جذب بانوان و دختران این شهرستان دعوت می کند، افزود: از عموم خواهران دعوت به عمل می آید تا برای ادامه تحصیل به این مکان مقدس مراجعه کنند.

وی حضور در حوزه های علمیه را مسیری برای آشنایی با مکتب اهل بیت (ع)، معارف زلال وحی، دروس و مبانی اسلامی دانست و گفت: حوزه های علمیه دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از نهادهای مشابه علمی و آموزشی متمایز می کند.

عیوضی جاذبه معنوی را از ویژگی های مهم این حوزه عنوان کرد و گفت: از دیگر مزایای تحصیل در حوزه های علمیه معتبر بودن مدرک و برابری با مراکز آموزش عالی و امکان شرکت در آزمون های استخدامی ارگان های دولتی و مدارس آموزش و پرورش و سایر نهادها است.

مسئول فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار تاکید کرد: حضور دختران و بانوان در حوزه های علمیه با هدف تعلیم و تربیت نیروهای انقلاب اسلامی یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار آغاز می شود

پذیرش حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار آغاز می شود