مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:352021-02-09اقتصادي

جزییات ذخیره سازی میوه شب عید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران سهم استان تهران از ذخیره میوه شب عید را 3000 تن پرتقال و 1000 تن سیب عنوان کرد و وعده داد که دو هفته آینده قیمت سیمان کاهش یابد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران سهم استان تهران از ذخیره میوه شب عید را 3000 تن پرتقال و 1000 تن سیب عنوان کرد و وعده داد که دو هفته آینده قیمت سیمان کاهش یابد.

یدالله صادقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان تهران درباره ذخیره سازی میوه شب عید تصمیم گیری شد که بر این اساس 3000 تن پرتقال و 1000 تن سیب برای استان تهران منظور شد، قرارداد با مباشر تامین و توزیع برای خرید، انتقال و ذخیره سازی کالا در استان بسته شده تا کالا به استان حمل شود تا در ایام پایان سال دسترسی به آن برای توزیع فراهم باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره قیمت مصرف کننده میوه شب عید نیز گفت که قیمت در آستانه شب عید و هنگام توزیع از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اعلام خواهد شد.

قطعی برق و گاز، عامل افزایش قیمت سیمان این مقام مسئول درباره مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین سیمان استان تهران نیز تصریح کرد: به دلیل قطع برق و گاز واحدهای تولیدی سیمان در کل کشور و از جمله چهار کارخانه سیمان استان تهران، با افت تولید و کاهش عرضه مواجه شدیم که طی دو هفته اخیر موجب افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ذخیره سازی میوه شب عید

جزییات ذخیره سازی میوه شب عید