مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-09اقتصادي

محرومیت زدایی خادمان امام رضا (ع) در یکسال زندگی با کرونا+عکس و فیلم


خادمان امام رضا (ع) طی یکسال شیوع کرونا به صورت ویژه به یاری اقشار بی بضاعت و محروم شتافتند و تا رفع کامل بیماری، جریان همدلی و خدمت رسانی ادامه دارد.

-   تهیه و توزیع 220 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی 660 میلیارد ریال وی تهیه و توزیع بسته‎های ارزاق را یکی از مهمترین برنامه های عملیاتی آستان قدس رضوی در این مدت معرفی کرد و افزود: 220 هزار بسته به ارزشی تقریبی 660 میلیارد ریال تهیه و توزیع شد.

هر بسته متشکل از 14 قلم کالا شامل 10 کیلوگرم برنج ایرانی، 3 لیتر پویانمایی و دعای هفتم صحیفه سجادیه در نظر گرفته شد.

توزیع 650 هزار پرس غذای گرم و ذبح 1097 گوسفند غلامی، یکی دیگر از تمهیدات این مجموعه را برای رفع نیازهای اولیه خانواده‎های نیازمند، توزیع غذای گرم عنوان و ابراز کرد: در مدت یکسال اخیر، 650 هزار پرس انواع غذای گرم متبرک طبخ و توزیع شده است.

همچنین هزار و 97 رأس گوسفند به ارزش 23 میلیارد ریال به نیت عقیقه ذبح شد و بیش از 20 تن گوشت گرم بین خانوارهای نیازمند و هیأت مذهبی شهر شناسایی شده توزیع شد.

پخت و توزیع نان صلواتی به‎ گفته وی، پخت و توزیع نان صلواتی با مشارکت تشکل های مردمی یکی دیگر از اقدامات حمایت‎گرانه مدیریت امور مجاورین است که از طریق برپایی نانوایی در روزهای یکشنبه، سه‎شنبه و پنجشنبه در مناطق مختلف حاشیه شهر مشهد و پخت 800 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی خادمان امام رضا (ع) در یکسال زندگی با کرونا+عکس و فیلم

محرومیت زدایی خادمان امام رضا (ع) در یکسال زندگی با کرونا+عکس و فیلم