مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:002021-02-09سياسي

برپایی بازارچه دست سازه های مادران شهر تهران


شهردار منطقه 12 تهران از برپایی بازارچه مناسبتی دست سازه های مادران شهر تهران، ویژه ایام دهه فجر در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه 12 تهران درباره برپایی بازارچه مناسبتی دست سازه های مادران شهر تهران اظهارداشت: هر جای دنیا که زنان توانمند و کوشا بتوانند در عرصه های مختلف جامعه حضور فعال داشته باشند، آن منطقه شاهد رشد و شکوفایی خواهد بود.

شهردار قلب طهران با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از حضور زنان در جامعه ادامه داد: به همین منظور، برنامه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای کسب توان لازم در مورد مدیریت عرصه های مختلف زندگی و بالارفتن عزت نفس بانوان، همچنین به منظور کسب هویت فردی و جمعی و بهبود جایگاه اقتصادی و اجتماعی در دستور کار اداره امور بانوان شهرداری تهران قرار گرفته که در این برنامه، کمک به اشتغال به عنوان گام نخست در این برنامه ریزی در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: بازارچه مناسبتی دست سازه های مادران شهر تهران ویژه هفته زن و دهه فجر با تعداد 15 غرفه در مشاغل خانگی و خوداشتغالی مشغول به کارند.

  منطقه 12 در این دوره در حال به روزرسانی زنان سرپرست خانوار است و بر اساس گروه سنی و جامعه هدف برای آنها برنامه ریزی خواهد شد؛ بدین صورت که برای گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بازارچه دست سازه های مادران شهر تهران

برپایی بازارچه دست سازه های مادران شهر تهران