مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-09اقتصادي

افتتاح 7 طرح کشاورزی در چادگان با اعتبار 64 میلیارد ریال


7 طرح جهاد کشاورزی در شهرستان چادگان با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال با اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان چادگان 7 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بختیار حاجتی مدیر جهاد کشاورزی چادگان در توضیح این طرح ها گفت: یک گلخانه به مساحت چهار هزار مترمربع و یکی به مساحت پنج هزار مترمربع از با حضور فرماندار و معاونان فرماندار، بخشدار، امام جمعه شهرستان و معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان و روسای ادارات شهرستان افتتاح شد.

وی بیان داشت: هر دو گلخانه به میزان 20 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و 20 میلیارد آورده شخصی هزینه شده که میزان اشتغال زایی ثابت هر دو گلخانه 10 نفر به طور ثابت و 40 نفر سیار هست.

حاجتی تصریح کرد: در همین راستا 44 هکتار طرح آبیاری بارانی در روستاهای انالوجه، فراموش جان، علی آباد و ابادچی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و استخر ذخیره آب در روستای هر مانک بخش چنار رود افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی چادگان افزود: در سال جاری تعداد 7 پروژه در حوزه جهاد کشاورزی شهرستان با اعتباری بالغ بر مبالغ 64 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و نیز برای تولیدکنندگان فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 طرح کشاورزی در چادگان با اعتبار 64 میلیارد ریال

افتتاح 7 طرح کشاورزی در چادگان با اعتبار 64 میلیارد ریال