مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-09سياسي

اردوگاه ماده 16 البرز ظرف 15 روز راه اندازی شود


اردوگاه ماده 16 استان باید ظرف 15 روز راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد مقابله با مواد مخدر استان که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان یک مطالبه جدی مردمی است، افزود: بر این اساس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیر ستاد مقابله با مواد مخدر استان موظف به پیگیری و اقدام جهت راه اندازی اردوگاه ماده 16 هستند و مسئولان مرتبطی که در این راستا کوتاهی کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

وی ادامه داد: بارها در این رابطه وارد عمل شدیم و اعتبار ملی جذب کردیم ولی به دلیل عدم برنامه ریزی درست و تعلل، این امر ناتمام ماند و اعتبارات نیز بازگشت خورد.

شهبازی گفت: معتادان متجاهر در نقاط مختلف استان منجر به بروز ناامنی برای مردم و همچنین افزایش جرایم خرد از جمله دزدی و خفت گیری می شوند از این رو راه اندازی اردوگاه و جمع آوری این افراد یک مطالبه مردمی است.

وی افزود: در این راستا تا راه اندازی اردوگاه ماده 16 باید طی یک طرح ضربتی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر از سطح استان و بستری و درمان آنها در کمپ های ماده 15 استان با مسئولیت و هماهنگی بهزیستی البرز، اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه ماده 16 البرز ظرف 15 روز راه اندازی شود

اردوگاه ماده 16 البرز ظرف 15 روز راه اندازی شود