مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-09اقتصادي

دولت و مجلس به داد مخابرات برسند!


مدیر مخابرات منطقه بوشهر عنوان کرد: انتظار داریم امسال دولت و مجلس برای حفظ و بقای مخابرات و با توجه به تجربه یک سال گذشته که تاثیر شگرف پهنای باند و اهمیت خدمات اینترنتی بر آموزش و بهداشت را مشاهده کردیم به داد مخابرات برسند چرا که ادامه این وضعیت، - ما را با دشواری روبرو کرده است.

علی مهرپویا در نشست با خبرنگاران گفت: ظرفیت ورودی پهنای باند استان به دو برابر و خروجی استان به شهرستان ها 10 برابر افزایش یافته است.

در پرمصرف ترین شرایط کاری ما بیش از 60 درصد شبکه بهره برداری نمیشد و در حال حاضر مصرف مشتریان مخابرات به 3 برابر رسیده است.

وی افزود: شرکت های خصوصی فعال نیز که به نوعی رقبای مخابرات محسوب می شوند در حوزه های تلفن ثابت و فیبر نوری از بستر و پهنای باند مخابرات استفاده می کنند و ما هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمت به آنها نداریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر تعداد 1000 مدرسه را به ADSL مخابرات متصل کردیم تا مشکلی برای استفاده از امکانات بر بستر اینترنت وجود نداشته باشد.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر اظهار کرد: طی 17 سال گذشته تعرفه مخابرات کشور در حوزه تلفن ثابت هیچ تغییری نکرده است و اگر برای 16 سال تورم حدود 15 درصدی طبق اعلام بانک مرکزی را محاسبه کنیم تا سال گذشته 300 درصد تورم داشته ایم و از سال گذشته تا امروز این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس به داد مخابرات برسند!

دولت و مجلس به داد مخابرات برسند!