مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:002021-02-09اجتماعي

85 درصد مدارس البرز دو شیفته است


مدیر کل نوسازی مدارس استان البرز گفت: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در البرز مهاجرت پذیری بالای استان است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی زمینه ساز مشکلات فراوانی نظیر تراکم بالای کلاس ها و دو شیفته شدن 85 درصد مدارس در این استان شده است.

- ایسنا/البرز مدیر کل نوسازی مدارس استان البرز گفت: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در البرز مهاجرت پذیری بالای استان است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی زمینه ساز مشکلات فراوانی نظیر تراکم بالای کلاس ها و دو شیفته شدن 85 درصد مدارس در این استان شده است.

محمد دلاوریان در مراسم آغاز احداث مدرسه خیرساز 12 کلاسه کمالی دهقان در کرج گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مشارکت خیرین و تخصیص اعتبارات دولتی 15 پروژه آموزشی، ورزشی و نمازخانه دراین استان آماده بهره برداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلاوریان خاطرنشان کرد: 60 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و کمک خیران برای بهره برداری از این طرح ها هزینه شده است.

وی یادآورشد: با افتتاح این تعداد پروژه آموزشی، 150 کلاس درس به فضای آموزشی این استان افزوده می شود.

وی در ادامه به ضرورت استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس تاکید کرد و گفت: در حال حاضر استانداردسازی 51 مدرسه استان با اعتباری بالغ بر220میلیارد ریال در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد مدارس البرز دو شیفته است

85 درصد مدارس البرز دو شیفته است