مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:052021-02-09سياسي

دستیابی سامانه های پژوهشی به کتاب ها و مقالات با کد شناسه DOR امکان پذیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن شریفی مدیرکل دفترسیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی در آیین رونمایی از سامانه جامع صدور کد شناساگر دیجیتال جلسه با اشاره به اینکه سامانه جامع صدور کد شناساگر دیجیتال (DOR) در سطح بین المللی و در راستای .

- مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی گفت: دسترسی سریع، ارجاع دهی ساده، افزایش رویت پذیری و امکان دستیابی سامانه های پژوهشی به کتاب ها و مقالات را از مهم ترین مزایای کد شناسه DOR است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن شریفی مدیرکل دفترسیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی در آیین رونمایی از سامانه جامع صدور کد شناساگر دیجیتال جلسه با اشاره به اینکه سامانه جامع صدور کد شناساگر دیجیتال (DOR) در سطح بین المللی و در راستای تحقق جهش تولید در خدمات رسانی به جامعه علمی کشور، طراحی شده است، گفت: این کد یک کد منحصر به فرد برای هر شیء است که همانند اثر انگشت برای آن عمل می کند.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی اظهارکرد: کد بین المللی DOR به مقاله نشریه و همایش، کتاب، پایان نامه، آثار هنری، نرم افزار و … تعلق می گیرد.

در واقع این شناسه همانند یک بارکد برای شناسایی اشیا عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی سامانه های پژوهشی به کتاب ها و مقالات با کد شناسه DOR امکان پذیر شد

دستیابی سامانه های پژوهشی به کتاب ها و مقالات با کد شناسه DOR امکان پذیر شد