مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-09سياسي

برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور همزمان با دهه فجر


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور به صورت برخط و در بستر سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی کشور همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور به صورت برخط و در بستر سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی کشور همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق گفت: در شرایط سال جاری و با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای اولین بار المپیاد علمی دهیاران سراسر کشور به صورت مجازی از سوی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی برگزار شد.

وی در خصوص این المپیاد توضیح داد: 207 نفر از دهیاران کشور که در آزمون های مکاتبه ای استان ها حائز بالاترین امتیاز شده بودند، موفق به حضور در چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور شدند که این میزان از مشارکت، در مقایسه با المپیادهای حضوری بسیار قابل توجه بوده است.

وی ادامه داد: این آزمون مشتمل بر 100 سوال در سرفصل های قوانین و مقررات دهیاری ها، اقتصاد روستایی، گردشگری روستایی، قوانین و مقررات مالی دهیاری و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور همزمان با دهه فجر

برگزاری چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور همزمان با دهه فجر