مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-09سياسي

بیش از 50 عضو پارلمان اروپا خواستار استعفای « بورل» شدند


نماینده استونی در پارلمان اروپا امروز اعلام کرد که همراه با بیش از 50 عضو دیگر این نهاد خواستار استعفای «جوزف بورل» شده اند.

- نماینده استونی در پارلمان اروپا امروز اعلام کرد که همراه با بیش از 50 عضو دیگر این نهاد خواستار استعفای جوزف بورل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، ریهو تراس نماینده استونی در پارلمان اروپا امروز سه شنبه اعلام کرد که به همراه بیش از 50 عضو دیگر این نهاد نامه ای را خطاب به رییس کمیسیون اتحادیه اروپا نوشته و خواستار استعفای جوزف بورل مسئول سیاست خارجی این اتحادیه شده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، بهانه درخواست استعفای بورل، سفر غیرقابل دفاع او به مسکو ادعا شده است! نماینده استونی در پارلمان اروپا که پیشتر فرمانده ارتش بود و در حال حاضر به نمایندگی از حامیان حزب مردم اروپا در استونی به پارلمان اروپا راه یافته است، به یورونیوز گفت که سفر بورل به مسکو یک فاجعه بزرگ بود؛ چرا که روسیه هر کاری که می توانست برای تحقیر عالی رتبه ترین دیپلمات اتحادیه اروپا بکند را به انجام رساند! ریهو تراس همچنین معتقد است که جوزف بورل پس از اعلام خبر اخراج 3 دیپلمات آلمانی، لهستانی و سوئدی از مسکو باید به سفر خود پایان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 عضو پارلمان اروپا خواستار استعفای « بورل» شدند

بیش از 50 عضو پارلمان اروپا خواستار استعفای « بورل» شدند