مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:502021-02-09ورزشي

فدراسیون آینده فوتبال بانوان را به جایگاه خود بازگرداند


سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: تیم حریف از به هم ریختگی و نداشتن تمرکز تیم ما استفاده کرد و به نتیجه رسیدند و هر موقع هم ما در فاز حمله می رفتیم خطرساز بودیم، - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: تیم حریف از به هم ریختگی و نداشتن تمرکز تیم ما استفاده کرد و به نتیجه رسیدند و هر موقع هم ما در فاز حمله می رفتیم خطرساز بودیم، بهرحال تیمی که کمترین اشتباه را داشته و تمرکز خود را تا آخرین لحظه حفظ کند نتیجه بهتری می گیرد.

مژگان مدائم زاده امروز (سه شنبه- 21 بهمن ماه) پس از باخت 2 بر یک تیمش مقابل شهرداری بم و بسته شدن فصل برای ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: با تیمی بازی داشتیم که هشت سال قهرمان لیگ ایران است و بازی حساسیت خاص خود را داشت به نوعی فینال زودرس اتفاق افتاد و با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند پیروز شدند.

وی افزود: بازیکنان شاید لحظه ای که در زمین قرار گرفتند عوامل خارجی و حاشیه ای بر روی آنها تاثیر گذاشت و نتوانستند بازی خود را انجام دهند.

ما در طول هفته روی نقاط ضعفی که داشتیم کار کرده بودیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، یک لحظه غفلت کردن مقابل تیمی که هماهنگ است و خوب کار می کند نتیجه آن به گل رسیدن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون آینده فوتبال بانوان را به جایگاه خود بازگرداند

فدراسیون آینده فوتبال بانوان را به جایگاه خود بازگرداند