مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 17:202021-02-09اقتصادي

بهره برداری از 8 طرح عمرانی و خدماتی کاشان با حضور استاندار اصفهان


همزمان با دهمین روز دهه فجر هشت طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی و گردشگری با حضور استاندار اصفهان در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مسعود خاندایی عصر امروز در حاشیه آیین بهره برداری از 8 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی و گردشگری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه طرح از این طرح ها مربوط به شهرداری با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون تومان، یک طرح متعلق به میراث با اعتبار سه میلیارد تومان و چهار طرح از دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار پنج میلیارد و 279 میلیون است که در مجموع با اعتبار 18 میلیارد و 179 میلیون تومان بهره برداری شدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با تاکید بر اهمیت ساخت میدان کتاب به عنوان نخستین میدان ورودی شهر در بلوار امام رضا (ع) بیان کرد: این میدان دارای المان هایی با موضوع کتاب و مجسمه علامه ملامحسن فیض کاشانی مفسر بزرگ قران و همچنین المان هایی با موضوع کتاب است.

به گفته وی، پیاده راه ملامحسن فیض کاشانی حد فاصل سه راهی شهید خراسانی و میدان حسن آباد از دیگر طرح های شهرداری با هدف استانداردسازی معابر، بهبود و تسهیل در رفت و آمد و افزایش رفاه شهروندان و گردشگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8 طرح عمرانی و خدماتی کاشان با حضور استاندار اصفهان

بهره برداری از 8 طرح عمرانی و خدماتی کاشان با حضور استاندار اصفهان