مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 17:352021-02-09سياسي

توزیع 4 هزار پرس غذای گرم میان مددجویان ایلامی به مناسبت دهه فجر


رییس کمیته امداد منطقه 2 ایلام گفت: بیش از چهار هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان شهرستان ایلام به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توزیع شده است.

- رمضان سالاری شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از چهار هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان شهرستان ایلام به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و  سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) توزیع شد.

وی افزود: توزیع این تعداد پرس غذا که با رعایت پروتکل های بهداشتی تهیه شده، در راستای رزمایش ایران همدل و در قالب طرح نذر سلامتی‏- نذر شفا صورت گرفته است.

رییس کمیته امداد منطقه دو ایلام با بیان اینکه جهت تهیه این تعداد پرس غذا بیش از یک میلیارد ریال با مشارکت این نهاد و خیرین نیکوکار هزینه شده است، تصریح کرد: اجرای طرح تا پایان امسال  ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف کمیته امداد برای توزیع سبدهای کالا صرفا شامل مددجویان تحت حمایت این نهاد نیست؛ علاوه بر مددجویان، سایر اقشار نیازمند نیز در قالب خیریه ها و مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد از این کمک ها بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4 هزار پرس غذای گرم میان مددجویان ایلامی به مناسبت دهه فجر

توزیع 4 هزار پرس غذای گرم میان مددجویان ایلامی به مناسبت دهه فجر