مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 17:352021-02-09سياسي

کتاب «فقط برای خدا» رونمایی شد/ مس سرچشمه؛ الگوی دیگران در عرصه مسئولیت اجتماعی


در ویژه برنامه «چشمه سار» که برای گرامی داشت دهه مبارک فجر در فرهنگ سرای مس سرچشمه برگزار شد، کتاب «فقط برای خدا» (شامل سی روایت از سیره شهید حاج قاسم سلیمانی) و آهنگ و نماهنگ «نگین شقایق» رونمایی شد.

- کتاب فقط برای خدا رونمایی شد/ مس سرچشمه؛ الگوی دیگران در عرصه مسئولیت اجتماعی ایسنا/کرمان در ویژه برنامه چشمه سار که برای گرامی داشت دهه مبارک فجر در فرهنگ سرای مس سرچشمه برگزار شد، کتاب فقط برای خدا (شامل سی روایت از سیره شهید حاج قاسم سلیمانی) و آهنگ و نماهنگ نگین شقایق رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ویژه برنامه که با حضور دکتر فصیحی هرندی؛ فرماندار رفسنجان و مهندس حسین احمدی؛ مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از هنرمندان و مسئولان همراه بود، امام جمعه رفسنجان با قرائت آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند در قرآن یکسری تکالیف را برای ما انسان ها و یکسری تکالیف را برای خودش تعیین کرده است؛ چنان که می فرماید ما مؤمنین را یاری می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عسکری ادامه داد: یکی از نمونه هایی نصرالمومنین، مجموعه انقلاب اسلامی است که بعد از 42سال تحریم و تهاجم نظامی و تهاجم سیاسی و این همه تخریب؛ اما انقلاب همچنان راه خود را ادامه می دهد و این نصر الهی در انسان های بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی جلوه گر است که یکی از مصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «فقط برای خدا» رونمایی شد/ مس سرچشمه؛ الگوی دیگران در عرصه مسئولیت اجتماعی

کتاب «فقط برای خدا» رونمایی شد/ مس سرچشمه؛ الگوی دیگران در عرصه مسئولیت اجتماعی