مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-09سياسي

هوشیاری و بصیرت سلاح مقابله با دشمنان در جنگ نرم است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت سلاح مقابله با دشمنان در جنگ نرم است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار به مثابه هوشیار سازی جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر سه شنبه در دیدار با رزمندگان استان سمنان حاضر در عملیات والفجر 8 و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه باب مجاهدان راه خدا دری از ابواب هشت گانه بهشت است، تاکید کرد: این در برای رزمندگان باز است و باید سعی کنیم با حرکت در مسیر ولایت و انقلاب آن را باز نگه داریم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا باعث برکات در این جلسات می شود و ضرورت دارد فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی های رزمندگان برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود، افزود: در ایامی مانند ایام الله دهه فجر ضرورت دارد که به قدردانی از حماسه آفرینان انقلاب بپردازیم و از این ایام برای ترویج فرهنگ ایثار بهره ببریم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت دو سلاح با اهمیت در دوران جنگ نرم کنونی است، تاکید کرد: آنچه انقلاب را پیروز کرد و تاکنون نگه داشت خون شهدا بود و امروز که در حال جنگ نرم با دشمنان هستیم باید با هوشیاری و بصیرت ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری و بصیرت سلاح مقابله با دشمنان در جنگ نرم است

هوشیاری و بصیرت سلاح مقابله با دشمنان در جنگ نرم است