مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 18:152021-02-09ورزشي

پیروزی فرازبام خاییز دهدشت بر ذوب آهن اصفهان


تیم فرازبام خاییز دهدشت در چهارمین دیدار خود از دور سوم لیگ برتر هندبال موفق به شکست ذوب آهن اصفهان شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تیم فرازبام خاییز دهدشت در چهارمین دیدار خود از دور سوم لیگ برتر هندبال موفق به شکست ذوب آهن اصفهان شد.

در چارچوب مرحله سوم از دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال ایران امروز سه شنبه 1399/11/21 از ساعت 13:15 در تالار هندبال سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تیمهای فرازبام خاییز دهدشت نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست شاگردان مجید پارسایی در تیم فرازبام با بازی سراسر هجومی خود ذوب آهن را غافلگیر کردند و موفق شدند با نتیجه 13 بر 9 این نیمه را به سود خود به پایان ببرند.

نیمه دوم را ذوب آهن اصفهان بهتر آغاز کرد و در دقایقی از بازی به اختلاف یک گل با فرازبام رسید اما رفته رفته فرازبامی ها بازی را به دست گرفتند و با درخشش دروازبان خود فواد فرهادی توانستند در یک بازی زیبا و دیدنی نماینده قدرتمند اصفهان را با نتیجه 23 بر 21 شکست دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هندبال فرازبام خاییز دهدشت، فرازبام خاییز دهدشت با این برد 9 امتیازی شد و دور رفت این مرحله از رقابتها را با رتبه بسیار خوب سوم به پایان رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی فرازبام خاییز دهدشت بر ذوب آهن اصفهان

پیروزی فرازبام خاییز دهدشت بر ذوب آهن اصفهان