مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 20:002021-02-09سياسي

مطالبه گری دانشجویان باید شامل ارائه راهکار باشد


نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار با دانشجویان، گفت: مطالبه گری و انتقاد دانشگاهیان از وضع موجود، در همه زمینه ها باید شامل ارائه راهکار عملی و کارشناسی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جمعی از دانشجویان خوزستانی امروز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حجت الاسلام محمد نبی موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام تاج گردون مسوول امور حوزوی و دانشجویی دفتر امام جمعه اهواز، احمد جاسمی مسوول دفتر امور جوانان و سپس جمعی از نخبگان دانشگاهی به بیان نظرات خود پرداختند.

در ادامه این نشست، نماینده ولی فقیه در خوزستان با تقدیر از نقطه نظرات دانشجویان، اظهار کرد: دانشگاهیان ضمن انتقاد از وضع موجود، در همه زمینه ها باید راهکار عملی و کارشناسی ارائه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت فعال اجتماعی و فرهنگی بانوان، بیان کرد: بعضا در مساجد مناطق مختلف که می روم می بینم بانوان حضور ندارند که همواره تاکید کرده ام باید زمینه تسهیل حضور خانم ها فراهم شود و همه امکانات را با آن ها تقسیم کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت ها را در دستورکار داریم، گفت: قبول دارم که با مساجد تراز انقلاب اسلامی فاصله داریم و به دنبال آن هستیم؛ در طرحی که داریم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری دانشجویان باید شامل ارائه راهکار باشد

مطالبه گری دانشجویان باید شامل ارائه راهکار باشد