مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 21:152021-02-09اجتماعي

اعمال جریمه و برگشت به مبدا در انتظار خوردوهای ورودی به محورهای شمال


رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیتی به جز اعمال محدویت کرونایی در دستور کار پلیس نیست،گفت: با توحه به تشدید اعمال محدودیت ها، خودروها در صورت جریمه برگشت هم داده می شوند.

- علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد:  ساعات پایانی سه شنبه شب  شاهد تردد روان خودروها در محورهای شمال بودیم و در مسیرهای ورودی استان همانند پلور هراز، کندوان، یی در دستور کار پلیس نیست،اضافه کرد: با توحه به تشدید اعمال محدودیت ها، خودروها در صورت جریمه برگشت هم داده می شوند.

این مسؤول با تاکید بر توجه به هشدارها و توصیه های پلیس، خاطرنشان کرد: از آغاز اعمال محدودیت ها از یکم آذر ماه تاکنون 90 هزار خودرو برگشت و 43هزار و 700 خودرو جریمه شدند .

قدمی با بیان اینکه احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران به ویژه در زمان بارش ها بالا است که تاکید ما  پرهیز از ترددهای غیرضروری است، تصریح کرد: توجه رانندگان به هشدارهای پلیس ضروری است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت راه های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال جریمه و برگشت به مبدا در انتظار خوردوهای ورودی به محورهای شمال

اعمال جریمه و برگشت به مبدا در انتظار خوردوهای ورودی به محورهای شمال