مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 22:452021-02-09ورزشي

مقابله با «یقه سفیدها» و دلالان ورزش به کجا رسید؟


زمان زیادی تا پایان دولت دوازدهم باقی نمانده است و با توجه به درخواست وزارت ورزش از وزارت اطلاعات در برخورد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش، - زمان زیادی تا پایان دولت دوازدهم باقی نمانده است و با توجه به درخواست وزارت ورزش از وزارت اطلاعات در برخورد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش، ابهامات و سوالات متعددی در این خصوص وجود دارد که پاسخ روشنی تاکنون به آن داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 15 اردیبهشت ماه سال جاری بود که وزیر ورزش و جوانان در نامه ای خطاب به سید محمود علوی، وزیر اطلاعات خواستار ورود و برخورد جدی این نهاد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به خصوص فوتبال شد.

رسوخ دلالان در بدنه ورزش ایران دلالیسم در ورزش ایران و به ویژه در رشته فوتبال که با تبادلات مالی هنگفت روبرو است، پدیده ای نوظهور نبوده و از سالیان قبل به عنوان یکی از اصلی ترین آفت های ساختاری در ورزش کشور به ویژه حوزه قهرمانی آن مطرح است و کمتر موردی پیش می آید که زمانی با نام بازیکنان و مربیان نام آور داخلی و خارجی مواجه هستیم ردپایی از واسطه گری، دلالی و سودجویی وجود نداشته باشد.

در عین حال این مساله صرفا مربوط به بازیکنان و مربیان شاخص داخلی و خارجی نیست و انعقاد قرارداد عجیب و غریب با برخی بازیکنان هستیم که از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با «یقه سفیدها» و دلالان ورزش به کجا رسید؟

مقابله با «یقه سفیدها» و دلالان ورزش به کجا رسید؟