مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 03:152021-02-09سياسي

امنیت و سرمایه گذاری دوبال پرواز برای توسعه هستند


امنیت و سرمایه گذاری دو بال پرواز برای توسعه و رسیدن به شرایط مطلوب کشور هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت و سرمایه گذاری دو بال پرواز برای توسعه و رسیدن به شرایط مطلوب کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد علی موهبتی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی استان اظهار داشت: امنیت و سرمایه گذاری دو بال پرواز برای رسیدن به توسعه و شرایط مطلوب در کشور هستند چرا که اگر امنیت نباشد، سرمایه گذاری صورت نمی گیرد و اگر امنیت برقرار شود و سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد نشود، امنیت تدوام نخواهد داشت لذا این دو باید توسعه متوازن داشته باشند.

وی به نقش آفرینی موثر ارتش در برهه های مختلف اشاره کرد و گفت: ارتش در زمان شاهنشاهی هم با صاحبان زور و تزویر هماهنگ نبود و منافع ملی کشور را بر هر چیزی ترجیح داد.

وی افزود: ارتش نه تنها در حوزه های نظامی بلکه در سایر حوزه ها از جمله رخدادهای زلزله و سیل های متعدد که در کشور اتفاق افتاد نقش آفرینی ویژه ای داشته است و در صحنه حضور چشمگیری داشته است .

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در موضوع همه گیری کرونا ارتش اقدامات بی نظیر و بی بدیلی انجام داد و همچنین در حوزه کمک های مومنانه به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیشتاز بود و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و سرمایه گذاری دوبال پرواز برای توسعه هستند

امنیت و سرمایه گذاری دوبال پرواز برای توسعه هستند