مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-10اقتصادي

اعزام کمانداران به ترکیه/ افتتاح خوابگاه کمانداران بزودی


رییس فدراسیون تیروکمان با بیان این که خوابگاه کمانداران آماده افتتاح است، گفت: برای افتتاح خوابگاه منتظر برنامه زمانبندی وزیر ورزش و جوانان هستیم.

- رییس فدراسیون تیروکمان با بیان این که خوابگاه کمانداران آماده افتتاح است، گفت: برای افتتاح خوابگاه منتظر برنامه زمانبندی وزیر ورزش و جوانان هستیم.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تمام کارهای مقدماتی خوابگاه کمانداران انجام شده و برای افتتاح تنها منتظر برنامه زمانبندی وزیر ورزش و جوانان هستیم تا با حضور وزیر خوابگاه را افتتاح کنیم.

وی میزان اعتبارات برای ساخت و تکمیل این پروژه را 4 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و 500 میلیون تومان توسط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تامین اعتبار شد تا این پروژه که در ضلع شرقی سایت تیروکمان قرار دارد، تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

رییس فدراسیون تیروکمان اضافه کرد: با ساخت این خوابگاه دیگر کمانداران دغدغه ای برای برگزاری اردوهای تدارکاتی خود در سایت تیروکمان نداشته و مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می شود.

وی همچنین در خصوص علت ایجاد تغییرات در کادر فنی ریکرو گفت: به دلیل عدم تمایل و انگیزه مجید میررحیمی در همکاری با تیم ملی، با نظر خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کمانداران به ترکیه/ افتتاح خوابگاه کمانداران بزودی

اعزام کمانداران به ترکیه/ افتتاح خوابگاه کمانداران بزودی