مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:102021-02-10پزشكي

وضعیت خوزستان در رعایت پروتکل ها نگران کننده است


مشاور معاون بهداشت و رییس مدیریت کاهش خطر و بلایای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت استان خوزستان از نظر رعایت بهداشت فردی، شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک مطلوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا محمداسماعیل مطلق سه شنبه در نشست مدیریت کرونا در جنوب غرب خوزستان در فرمانداری خرمشهر افزود: سن ابتلا به بیماری کرونا در استان خوزستان بین 30 تا 44 سال است و شیب ابتلای به این بیماری در بین زنان خانه دار نیز در حال افزایش است.

وی در ادامه ضمن هشدار نسبت به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شادگان گفت: اگر روند ابتلا به کووید 19 در شهرستان شادگان کنترل نشود این بیماری در کل خوزستان به سرعت گسترش خواهد یافت.

مشاور معاون بهداشت و رییس مدیریت کاهش خطر و بلایای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با بیان اینکه آموزش و بالا بردن سطح بهداشت مردم بهترین راهکار برای قطع زنجیره کرونا در کشور و به خصوص استان خوزستان است.

اظهار داشت:به منظور کنترل و قطع زنجیره کرونا باید سطح سواد سلامت مردم به خصوص جوانان و افراد میانسال را نسبت به این بیماری افزایش دهیم تا در مجالس عروسی و عزا و تجمعات شرکت نکنند.

مطلق ،مقابله محله محور با گسترش ویروس کرونا را یکی از راه کارهای قطع زنجیره انتقال ویروس دانست و گفت:پایگاه های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خوزستان در رعایت پروتکل ها نگران کننده است

وضعیت خوزستان در رعایت پروتکل ها نگران کننده است