مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-10سياسي

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در 57 نقطه استان مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح محدودیت کرونایی در 57 نقطه استان از ممنوعیت ورود به استان و مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات روزهای 22 بهمن ماه تا پایان هفته خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح محدودیت کرونایی در 57 نقطه استان از ممنوعیت ورود به استان و مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات روزهای 22 بهمن ماه تا پایان هفته خبر داد.

مرتضی میرزایی اظهارکرد: برابر اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وزارت کشور با توجه به روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در استان مازندران و وضعیت نارنجی در اغلب شهرستان های استان از آنجا که شکل راهپیمایی مردمی در روز 22 بهمن سال جاری تغییر یافته است، برخی شهروندان به جهت تعطیلات روز 22 بهمن ماه و آخر هفته درصدد عزیمت به استان مازندران هستند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: با استقرار تیم های کنترلی، اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت کرونایی در 57 نقطه از محورهای مواصلاتی و ورودی شهرستان های استان اجرایی و نسبت به رصد و کنترل ترددها اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ورود تمامی وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیربومی سایر استان ها به مازندران را ممنوع اعلام کرد و افزود : متخلفان در طرح محدودیت های کرونایی با 500 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در 57 نقطه استان مازندران

اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در 57 نقطه استان مازندران