مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-10اقتصادي

برنامه بنیادمسکن برای بازسازی منازل سیل زده خوزستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: برنامه 2 ساله بنیاد مسکن استان برای بازسازی کامل منازل آسیب دیده از سیلاب آذر ماه امسال هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مسعود انصاریان سه شنبه به مناسبت دهه فجر در نشست خبری در ایرنا مرکز اهواز با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید برای جبران خسارات وارده به منازل مردم شهرهای بندر امام خمینی (سربندر) ، ماهشهر ، شهر شهید چمران و بخش هایی از اهواز افزود: دولت در مصوبه اخیر خود چهار هزار و 500میلیارد ریال برای بازسازی منازل مردم در این شهرها اختصاص داده است.

وی گفت:این اعتبار برای بازسازی یک هزار واحد مسکونی ، چهار هزار واحد تعمیری ، 6 هزار بسته معیشتی و ساخت یکصد واحد مسکونی آسیب دیده در اهواز هزینه خواهد شد.

انصاریان افزود: بازسازی منازل آسیب دیده از سیل بر اساس اصول صحیح ساختمانی به گونه ای انجام خواهد شد تا در صورت بروز سیلاب مجدد، آسیبی به منازل مردم وارد نشود.

وی فقدان سامانه جمع آوری آبهای سطحی ، ناکارآمدی سامانه فاضلاب ، بارندگی سیل آسا و همسطح بودن منازل مردم با زمین را از دلایل بروز آبگرفتگی وسرریز شدن فاضلاب در شهرهای جنوبی خوزستان بیان کرد.

ضرورت بیمه منازل در برابر خطرات سیلاب مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه دولت برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بنیادمسکن برای بازسازی منازل سیل زده خوزستان

برنامه بنیادمسکن برای بازسازی منازل سیل زده خوزستان