مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-10سياسي

کمیته آرشیو برتر رسانه ملی تشکیل شد/ جزییات گردآوری چند نماهنگ


مدیر آرشیو شبکه آموزش سیما با اعلام خبر گردآوری پنجاه نماهنگ با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر در این مجموعه از برخی جزییات کمیته آرشیوِ برتر سازمان صدا و سیما سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ماه مبارک رمضان، شهادت و میلاد ائمه ی اطهار، بازگشایی مدارس، زلزله گردآوری و ارائه شده است.

گل افشان در ادامه گفت: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها متولی قانونی پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی، تنها رسانه دیداری شنیداری در کشور است که به طور انبوه و کلان منابع دیداری شنیداری تولید می کند که هر ساله نیز بر تعداد آن افزوده می شود.

از این رو آرشیوهای این سازمان، بزرگترین آرشیو دیداری شنیداری کشور است که ارزش تاریخی، علمی و فرهنگی برخی مجموعه های منحصر به فرد آن به حدی است که از آن به عنوان حافظه ملت تعبیر می شود.

مدیر آرشیو شبکه آموزش سیما تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر سازمان در حال گذر از فرآیند آنالوگ به دیجیتال است، آرشیو شبکه آموزش سیما اقدام به ساماندهی منابع بر اساس استانداردهای آرشیوی بین المللی در آرشیو شبکه (حدود هفده هزار حلقه نوار از زمان تأسیس شبکه و حجم زیادی از برنامه های به روز تولیدی، گلچین و پلی بک زنده) نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته آرشیو برتر رسانه ملی تشکیل شد/ جزییات گردآوری چند نماهنگ

کمیته آرشیو برتر رسانه ملی تشکیل شد/ جزییات گردآوری چند نماهنگ