مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-10اقتصادي

روسیه تولید نفت را پس از پایان توافق اوپک پلاس افزایش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صندوق بین المللی پول در گزارشی نوشت که انتظار دارد به محض پایان یافتن توافق کاهش تولید اوپک پلاس، تولید نفت روسیه به سرعت افزایش یابد، - صندوق بین المللی پول انتظار دارد به محض پایان یافتن توافق کاهش تولید اوپک پلاس، تولید نفت روسیه به سرعت افزایش یابد و همزمان نسبت به سرمایه گذاری این کشور در بخش نفت برای ادامه تولید کنونی اصرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صندوق بین المللی پول در گزارشی نوشت که انتظار دارد به محض پایان یافتن توافق کاهش تولید اوپک پلاس، تولید نفت روسیه به سرعت افزایش یابد، ضمن اینکه نسبت به سرمایه گذاری این کشور در بخش نفت برای ادامه تولید کنونی اصرار دارد.

صندوق بین المللی پول در گزارش ماه فوریه خود اعلام کرد قیمت تمام شده سربه سر برای روسیه به هر بشکه 30 تا 40 دلار نزدیک است.

در ادامه این گزارش آمده است: یک دوره طولانی قیمت نفت زیر این سطح، می تواند دوام آوری بلندمدت بخش نفت و گاز روسیه را تهدید کند.

روسیه بخشی از توافقی با اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت موسوم به اوپک پلاس است که برای جلوگیری از عواقب همه گیری کرونا و کاهش تقاضا، تولید نفت را کاهش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه تولید نفت را پس از پایان توافق اوپک پلاس افزایش می دهد

روسیه تولید نفت را پس از پایان توافق اوپک پلاس افزایش می دهد