مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-10سياسي

تلاش صهیونیستها برای فرار از سقوط و نابودی


کسانی که انتظار داشتند انقلاب اسلامی در ابتدا نابود شود،امروز در حال روزشماری نابودی صهیونیسم هستندو تمام تلاششان تأخیر در سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشن بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب فاطمی سه شنبه شب با حضور خانوادگی طلاب و دانشجویان آفریقایی مقیم قم به همت کانون فرهنگی بین المللی اصحاب حق و اتحادیه طلاب آفریقا در مصلای قدس قم با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی ارفع در این مراسم به سخنرانی پیرامون انقلاب اسلامی پرداخت و با تشبیه مردم دنیا به مسافران قطار زندگی، گفت: در میان میلیاردها انسان، گاهی فقط یک نفر پیدا می شود که از این قطار به بیرون می نگرد و سپس به مسیر قطار شک می کند و با تحقیق می فهمد که مسیر قطار اشتباه است پس تذکر می دهد ولی با مخالفت سران قطار مواجه می شود لذا مجبور می شود خودش کنترل قطار را در دست بگیرد و با یک چرخش تاریخی، قطار را به مسیر صحیح هدایت نماید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انحراف قطار بشریت بوسیله نظام سلطه گفت: امام خمینی همان کسی بود که در مقابل مسیر اشتباه قطار بشریت ایستاد و انقلاب اسلامی همان پیچ و چرخش تاریخی است که به مردم دنیا مسیر صحیح را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش صهیونیستها برای فرار از سقوط و نابودی

تلاش صهیونیستها برای فرار از سقوط و نابودی