مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-10سياسي

جشن 42 سالگی انقلاب اسلامی/ نمایش موشک های بالستیک در پایتخت


جشن 42 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور، بصورت موتوری و خودرویی و همچنین در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راهپیمایی 22 بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر کشور بصورت خودرویی و موتوری و همچنین در بستر فضای مجازی آغاز شد.

نمایش موشک های بالستیک در میدان آزادی در اطراف میدان آزادی و در میانه مسیر حرکت موتورهایی که برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند، موشک های ساخته شده توسط وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه پاسداران به نمایش درآمدند.

موشک های ذوالفقار، بصیر و دزفول از جمله این موشک هاست.

همچنین بنرهایی در اطراف میدان نصب شده که دستاوردهای دفاعی از جمله آخرین پهپادهای ساخته شده توسط متخصصان داخلی نیروهای مسلح را به نمایش گذاشته و توضیح داده است.

نمایش دستاوردها قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در حاشیه مراسم 22 بهمن در میدان آزادی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه با برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و پروژه های بزرگی که به همت متخصصان داخلی در کشور اجرا کرده است را در قالب ماکت هایی به نمایش عموم گذاشته است.

از جمله پروژه هایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده، پروژه خط 7 متروی تهران، ایستگاه کمیل، پروژه انبار نفت ایرانشهر، پروژه قطعه 3 و قطعه 7 ب راه اصلی پاتاوه_


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن 42 سالگی انقلاب اسلامی/ نمایش موشک های بالستیک در پایتخت

جشن 42 سالگی انقلاب اسلامی/ نمایش موشک های بالستیک در پایتخت