مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-10فرهنگي

فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران منتشر شد


دفتر مطالعات و برنامه‎ریزی‎های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(کووید 19)، توجه به ترویج کتابخوانی با استفاده از امکانات فضای مجازی در شهرها ضروری است.

به همین دلیل بخش ویژه ای به جشنواره اضافه شده است که می تواند در بهره گیری و الگوگیری شهرها و ترویج کتابخوانی تاثیرگذار باشد.

طرح انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران برای نخستین بار در 1393 از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر ایران برای ترویج کتاب خوانی برگزار شد و در شش دوره برگزاری این برنامه به ترتیب شهرهای اهواز (1394)، نیشابور (1395)، بوشهر (1396)، کاشان (1397) و یزد (1398) و شیراز (1399) توانسته اند عنوان پایتخت کتاب ایران را کسب کنند.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران را با هدف توسعه فرهنگی و ترویج کتاب خوانی از طریق حمایت از برنامه ها و پیشنهادهای نو و ابتکاری، اثربخش و پایدار برگزار می کند.

هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و ستاد شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت دستگاه ها و نهادهای مختلفی اعم از معاونت توسعه روستایی و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران منتشر شد

فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران منتشر شد