مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-10دانش

سرفصل های درسی کرسی های زبان فارسی خارج از کشور بازنگری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادر باقری معاون اجرایی و گسترش زبان فارسی وزارت علوم با اشاره به فعالیت کارگروه های تخصصی معاونت گسترش زبان فارسی گفت: - معاون اجرایی و گسترش زبان فارسی وزارت علوم از بازنگری سرفصل های درسی زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی کرسی های زبان ادبیات فارسی خارج از کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادر باقری معاون اجرایی و گسترش زبان فارسی وزارت علوم با اشاره به فعالیت کارگروه های تخصصی معاونت گسترش زبان فارسی گفت: در چند کارگروه تخصصی، سرفصل های درسی زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی را که بسیار قدیمی و نامتناسب با دنیای امروز این رشته بود، بازنگری و بازنگاری کرده ایم که روزآمد شده و به زودی به کرسی ها اعلام و پیشنهاد می کنیم.

شروع به کار کارگروه تدوین منابع درسی جدید وی افزود: در کنار این مجموعه فعالیت ها، به زودی کارگروه تدوین منابع درسی جدید شروع به کار خواهد کرد و قرار است تفاهم نامه ای با سازمان سمت امضا کنیم و انتشار کتاب های جدید را به صورت چاپی و دیجیتال به آن سازمان بسپاریم.

رونمایی از بانک اطلاعاتی زبان فارسی در آینده نزدیک باقری با اعلام این خبر که بانک اطلاعاتی زبان فارسی هم در حد زیادی آماده شده است؛ گفت: این بانک اطلاعاتی به زودی در سایت وزارت علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرفصل های درسی کرسی های زبان فارسی خارج از کشور بازنگری شد

سرفصل های درسی کرسی های زبان فارسی خارج از کشور بازنگری شد