مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-10سياسي

مردم با شعور و درک خود عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم فهیم ایران با شعور و درک خود یک عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند.

- /42 سالگی انقلاب اسلامی/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری: مردم با شعور و درک خود عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند ایسنا/لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم فهیم ایران با شعور و درک خود یک عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند.

آیت الله احمد مبلغی با بیان اینکه نظام سلطه از حرکت روبه پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هراس دارد، بیان کرد: نظام سلطه در مقابل هر پیشرفت، حرکت رو به رشد و تفکر ناب می ایستد.

وی افزود: اصل واهمگی و ناراحتی نظام سلطه نسبت به ایران این است که انقلاب اسلامی از مدار وابستگی و تبعیت رها شده است و آنها، این رهاشدگی را نمی پذیرند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امروزه مؤلفه های قدرت را با نگاهی که انقلاب خلق کرده است می توان در چند عنصر اصلی حرکت، پیشرفت و عدم توقف مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه یکی از این مؤلفه ها این است که بر اسلام تمرکز اساسی داشته باشیم چراکه دین پیشرفت، توسعه و عدالت است، اضافه کرد: مردم مؤلفه مهم و همیشه در صحنه این نظام و انقلاب هستند چراکه ملت ولایتمدار باید عدالت را در صحنه عمل ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با شعور و درک خود عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند

مردم با شعور و درک خود عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند