مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-10سياسي

بصیرت با مدرک به دست نمی آید


بصیرت به عنوان و لباس نیست و با مدرک به دست نمی آید، بصیرت ملتزم به ولایت بودن و ولایت را چراغ راه قرار دادن و تقوای الهی پیشه کردن است.

- ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر عنوان کرد: بصیرت به عنوان و لباس نیست و با مدرک به دست نمی آید، بصیرت ملتزم به ولایت بودن و ولایت را چراغ راه قرار دادن و تقوای الهی پیشه کردن است.

عبدالکریم جمیری در آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه حاج عبدالله فاتحی، تحت عنوان مرد صبر گفت: برای مسلمانان مومن و معتقد یکی از مهمترین و بهترین نعمات، نظام مقدس جمهوری اسلامی است، برای شناخت این نظام قطعا شناخت چهره های موثر این مسیر یکی از لوازم انکارناپذیر است.

وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده تکریم و نکوداشت شخصیت بزرگی چون فاتحی تکریم از یک شخص نیست بلکه تکریم تفکری است که پابه پای انقلاب حرکت کرده و با وجود خود برای این نظام و اهداف متعالی آن هزینه کرده است.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد: آنانی که می خواهند این نظام بماند و بالنده باشد و به آن افقی که امام عظیم الشان ترسیم کردند برسد بایست در محضر این اساتید باشند.

قطعا چنین کار بزرگی مشمول پاداش الهی خواهد بود.

جمیری تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با همه برکات خود، و دستاوردهای استقلال و آزادی منشا خدمات بزرگی بوده است که امروز از آن برخوردار هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت با مدرک به دست نمی آید

بصیرت با مدرک به دست نمی آید