مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-10سياسي

کاهش آمار جرایم قضایی در دیباج دامغان


دادستان دامغان از کاهش جرایم قضایی در دیباج خبر داد و گفت: توجه به پیشگیری از وقوع جرم یکی از اقداماتی بوده که به خوبی در این بخش صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی گلی صبح چهارشنبه و پیش از راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهر دیباح به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، ضمن بیان اینکه آمار جرم در شهر دیباج نسبت به شهرستان دامغان و کشور در سطح پایین تری است، تاکید کرد: بر خلاف جو روانی موجود، سطح جرم در شهر دیباج پایین است و البته همین مقدار اندک هم نباید وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید به جنبه پیشگیرانه جرم توجه کنند و در حفظ اموال خود کوشا باشند، ابراز کرد: یکی از دلایل کاهش جرم همکاری و البته توجه مردم به مقوله امنیت است که خوشبختانه در دیباج این هم گرایی باعث کاهش جرایم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان در ادامه از برخورد قاطع با خلاف کاران نیز خبر داد و با بیان اینکه مجرمان سابقه دار منتظر مجازات های سختگیرانه باشند، گفت: برخورد با متخلفان به خصوص در حوزه مواد مخدر که مادر بسیاری از تخلفات دیگر نیز محسوب می شود، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر ، در این نشست درباره برخورد با فروشندگان مواد مخدر، حوادث به وجود آمده در سه راهی گلوگاه، نبود دوربین نظارتی در شهر، پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار جرایم قضایی در دیباج دامغان

کاهش آمار جرایم قضایی در دیباج دامغان