مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-10سياسي

انفعال نسبت به دشمن را برنمی تابیم/ توطئه آمریکا را به شکست می کشانیم


در قطعنامه سراسری راهپیمایی خودرویی - موتوری 22 بهمن، تاکید شد: هیچ گونه سستی و انفعال نسبت به دشمن را در زمینه های سیاسی، اقتصادی و بین المللی برنمی تابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در قطعنامه سراسری راهپیمایی خودرویی - موتوری 22 بهمن که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد، تاکید شد: امید به بیگانه داشتن و مرعوب دشمن شدن را خطایی بزرگ و نابخشودنی تلقی کرده، با نگاهی واقع بینانه بر نیروی بی بدیل خویش تکیه می کنیم؛ و مسئولین کشور را نیز به این توصیه و فرمان مهم و سرنوشت ساز سفارش نموده و هیچ گونه سستی و انفعال نسبت به دشمن را در زمینه های سیاسی، اقتصادی و بین المللی برنمی تابیم.

متن این بیانیه به شرح زیر است: قال الله تعالی: وَ مَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَ الَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ (سوره مائده آیه 56) ایام الله دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی از نفحات قدسی و غنیمت های پر برکت آخرالزمان، یادآور به بار نشستن شجره طیبه ایمان و معنویت پس از 14 قرن است، و به حق، غدیر انقلاب و موعد و میثاق عهدی دوباره برای اهل حق عنوان گرفته است.

22 بهمن، این سرآغاز حکومت الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهی و به پرچمداری حضرت حجت، الهام بخش تحقق وعده های نصرت و ظفر از جانب خدای متعال، از اعظم اعیاد ملی و دینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال نسبت به دشمن را برنمی تابیم/ توطئه آمریکا را به شکست می کشانیم

انفعال نسبت به دشمن را برنمی تابیم/ توطئه آمریکا را به شکست می کشانیم