مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-10بين الملل

اکثریت کوچکی از آمریکایی ها حامی محکومیت ترامپ در سنا هستند


بیشتر آمریکایی ها می گویند دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا مسئول حمله شش ژانویه به ساختمان کنگره است اما اکثریت کوچکتری موافق محکوم شدن وی در محاکمه استیضاح در سنا هستند.

- بیشتر آمریکایی ها می گویند دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا مسئول حمله شش ژانویه به ساختمان کنگره است اما اکثریت کوچکتری موافق محکوم شدن وی در محاکمه استیضاح در سنا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته رونامه نیویورک تایمز، گرچه اجماع نظر گسترده ای وجود دارد که ترامپ مستحق مقصر شمرده شدن دست کم بخشی از این حمله به کنگره است اما آمریکا همچنان در خصوص اینکه آیا ترامپ مستحق محکوم شدن توسط سنا هست یا خیر، دچار دودستگی و تفرقه است.

در حقیقت، دیدگاه ها پیرامون این محاکمه استیضاح با دیدگاه های یک سال پیش تفاوت چندانی ندارد؛ زمانی که افکار عمومی تا حدودی به طرف برکناری ترامپ از قدرت در جریان نخستین محاکمه استیضاحش متمایل بود.

ترامپ در فوریه 2020 تبرئه شد.

پس از آن دموکرات ها کنترل سنا را بر عهده گرفتند اما آنها برای دستیابی به اکثریت دو سومی لازم برای محکوم کردن ترامپ همچنان به تعداد قابل توجهی از نمایندگان جمهوری خواه در سنا نیاز دارند.

نتیجه نظرسنجی شبکه سی بی اس نیوز- پایگاه یوگاو که روز سه شنبه منتشر شد، نشان داد که 56 درصد از آمریکایی ها گفتند سنا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثریت کوچکی از آمریکایی ها حامی محکومیت ترامپ در سنا هستند

اکثریت کوچکی از آمریکایی ها حامی محکومیت ترامپ در سنا هستند