مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-10سياسي

آخرین تیر دشمن، فشار اقتصادی است/ ایران در جمع چند کشور موفق در ساخت واکسن کرونا


 صبح امروز در مراسم رژه نمادین موتورسواران و خودروهای شخصی در میدان 15 خرداد که به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن برگزار شد، اظهار کرد: این خیابان ها و ساختمان های مشهد شهادت می دهند که برای انقلاب خون جوانان ما در همین مکان ها ریخته شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در سال گذشته در همین خیابان ها ملت ما در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه امروز آنچه را که سال ها و بلکه قرن ها ملت های مسلمان آرزویش را داشتند محقق شده، تصریح کرد: قرن ها مومنانی بوده اند که به بارگاه رضوی آمده و در زیارات خود بیان می کردند که می خواهند با قرآن و عترت باشند، مومنانِ بسیاری، مداوم از خدا می خواستند که به آنان توفیق دهد، این خواست اصلی آنها بوده است.

جلیلی با تاکید بر اینکه ملت ما این افتخار را پیدا کرد تا این فراز زیارت و دعای خالصانه ای که قرن ها مومنان می خواستند در حق شان، اجابت شود و این افتخار را پیدا کرد که در این مسیر گام بردارد، افزود: کسانی که می گفتند، ملت ایران نمی تواند جشن چهلمین سالگرد پیروزی اش را بگیرد، امروز دیگر در صحنه و عرصه سیاسی نیستند و این قدرت ملی ایران است.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه آمریکایی که طی 70 سال گذشته می گفتند، کشوری نتوانسته به من تعرض کند، یادآور شد: آنچه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تیر دشمن، فشار اقتصادی است/ ایران در جمع چند کشور موفق در ساخت واکسن کرونا

آخرین تیر دشمن، فشار اقتصادی است/ ایران در جمع چند کشور موفق در ساخت واکسن کرونا