مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-10سياسي

مردم 220 هزار شهید داده اند تا عزت ملی حفظ شود/ مسئولان کاستی ها را جبران کنند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه ملت ایران بیش از 220 هزار نفر از بهترین عزیزان خود را به مسلخ عشق بردند تا بتوانند عزت ملی خود را حفظ کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام عباس محمدحسنی امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان مازندران که بعد از رژه خودرویی و موتوری بیان کرد: عامل نخست این پیروزی رهبری حکیمانه هوشمندانه امامین انقلاب است که این مسئله حقیقتی است که نه ما که عاشق انقلاب هستیم حتی خبیث ترین افراد به این نکته اذعان دارند که نقشه های دشمنان توسط بالاترین مجریان ماهر با سخنرانی یک ساعته امام و رهبری خنثی می شوند و این گفته وزیر امور خارجه آمریکا است و اینکه در ارتباط با در ارتباط با نفوذ رهبری هوشمندانه رهبر ایران در نیز هشدار می دهند.

این مسؤول تصریح کرد: تا زمانی که در تبعیت رهبری و اجرای سیاست های رهبری بکوشیم این زنجیره ادامه دارد و شکست آمریکا حتمی است.

حسنی ادامه داد: عامل دوم حمایت های بی دریغ مردم از سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این نقطه قوت ملت ایران است که مردمی ترین ملت هستند.

وی به ارتقای صنعت دفاعی کشور تا مرز بازدارندگی اشاره کرد و افزود: امروز ما سیزدهمین قدرت نظامی و دهمین قدرت موشکی کشور هستیم، روزی به ما سیم خاردار نمی دادند ولی امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم 220 هزار شهید داده اند تا عزت ملی حفظ شود/ مسئولان کاستی ها را جبران کنند

مردم 220 هزار شهید داده اند تا عزت ملی حفظ شود/ مسئولان کاستی ها را جبران کنند