مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-10سياسي

امام خمینی(ره) با قرآن بین مردم تحول ایجاد کرد


مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی با بیان این که امام خمینی(ره) با قرآن در بین مردم تحول ایجاد کرد، گفت: این مساله به خاطر آن بود که امام(ره) توانست آموزه های قرآن را بیاموزد و در زندگی خود عملی کند سپس آن را به اجتماع و به میان مردم بکشاند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی با بیان این که امام خمینی(ره) با قرآن در بین مردم تحول ایجاد کرد، گفت: این مساله به خاطر آن بود که امام(ره) توانست آموزه های قرآن را بیاموزد و در زندگی خود عملی کند سپس آن را به اجتماع و به میان مردم بکشاند.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده سیدمحمدکججانی(ع)، با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی با ندای الله اکبر به وقوع پیوست، اظهار کرد: 42 سال است که ملت ما با شعار الله اکبر کارهای عظیمی انجام داده اند و با همین شعار الهی تمام توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دشمن چند سال پیش گفته بود که مردم ایران طعم 40 سالگی انقلاب اسلامی را نخواهند چشید ولی زهی خیال باطل! امروز ما جشن چهل ودومین سال پیروزی مان را جشن می گیریم و دشمن همانطور که در عرصه های مختلف در این 42 سال شکست خورده است باز هم خوار و زمین گیر شد و همانطور که مقام معظم رهبری به درستی پیش بینی کرده بودند، امروز ما می بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) با قرآن بین مردم تحول ایجاد کرد

امام خمینی(ره) با قرآن بین مردم تحول ایجاد کرد