مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-10سياسي

ریشه مشکلات در سوء مدیریت ها/قدردان دستاوردها باشیم


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه ریشه مشکلات در سوء مدیریت ها است، گفت:قدردان دستاوردهای انقلاب باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی ظهر چهارشنبه در جمع مردم خوسف در روز 22 بهمن با اشاره به برخی از مشکلات موجود در جامعه اظهار کرد: ما به عنوان خادمان مردم در راستای پیگیری مشکلات گام برخواهیم داشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به تأکید قرآن کریم بر یادآوری روزهایی که رنگ و بوی خدایی دارد، ادامه داد: 22 بهمن نیز از جمله روزهایی است که قدرت خداوند را در آن محسوس و ملموس مشاهده می کنیم.

خسروی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی در روز 21 بهمن حکومت نظامی اعلام کرده بود، گفت: اما امام (ره) دستور شکستن حکومت نظامی را بر اساس یک دیدگاه معنوی دادند که این خود زمینه سقوط رژیم پهلوی را فراهم کرد.

روز بدون توطئه دشمن نداشته ایم وی با تأکید بر اینکه علی رغم مشکلات و سختی ها دستاوردهای زیادی در بعد از انقلاب داشته ایم، اظهار کرد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن برای سقوط انقلاب زمان تعیین می کرد ولی امروز ما چهل و سومین سال پیروزی را جشن می گیریم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه ما بعد از انقلاب یک روز بدون توطئه دشمن نداشته ایم، بیان کرد: اتفاقات بعد از نخست وزیری بازرگان و رییس جمهوری بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه مشکلات در سوء مدیریت ها/قدردان دستاوردها باشیم

ریشه مشکلات در سوء مدیریت ها/قدردان دستاوردها باشیم