مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-10اجتماعي

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 27 بهمن


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به آلودگی هوای کلان شهرها در روزهای آتی، گفت: از اواخر وقت روز دوشنبه 27 بهمن سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشور وارد می شود.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: تا پایان هفته جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور داریم.

وی افزود: روز پنج شنبه 23 بهمن در شرق گیلان و استان های مازندران، گلستان و همچنین ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت و این شرایط روز جمعه در خراسان شمالی نیز پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روزهای جمعه و یکشنبه پیشِ رو با توجه به پایداری و سکون نسبی جو به تناوب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

ضیاییان اظهار داشت: از اواخر وقت دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشور وارد می شود.

وی بیان کرد: امروز تا یکشنبه مرکز خلیج فارس مواج است، همچنین بعد از ظهر پنجشنبه شرق دریای خزر به دلیل وزش باد شدید مواجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دما فردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 27 بهمن

ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 27 بهمن