مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-10فرهنگي

سیمرغ حاشیه دار جشنواره فیلم فجر شفاف است؟


مسئول پنج دوره رأی های مردمی جشنواره فجر تاکید می کند: در سال های قبل تلاش شد سیمرغ مردمی جشنواره فجر استقلال و هویت خود را داشته باشد و میزان دخل و تصرف به کمترین میزان برسد، - مسئول پنج دوره رأی های مردمی جشنواره فجر تاکید می کند: در سال های قبل تلاش شد سیمرغ مردمی جشنواره فجر استقلال و هویت خود را داشته باشد و میزان دخل و تصرف به کمترین میزان برسد، اما استنباط اشتباه از شفافیت، امکان تقلب را به وجود می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاشیه های سیمرغ مردمی جشنواره فیلم فجر در آخرین روز جشنواره بیشتر شده و دوباره اعتبار این جایزه ارزشمند را مورد تردید قرار داده است.

در سال های قبل خانه سینما مسئول انجام رأی گیری در سینماهای مردمی بود، ولی با توجه به سامانه تدارک دیده شده برای بلیت فروشی، شیوه رأی گیری هم تغییر کرد و برعهده سامانه سمفا زیرنظر سازمان سینمایی قرار گرفت.

پیش تر، اما با این حال این سوال همچنان مطرح است که آیا امکان دخل و تصرفی خارج از روال عادی در رأی گیری جشنواره وجود دارد یا خیر؟ در این باره علی آشتیانی پور که به مدت پنج سال عهده دار رأی های مردمی جشنواره فیلم فجر با مسئولیت خانه سینما بود و سال قبل تاکید داشت که آخرین دوره کاری خود را در این سمت انجام داده و به دلیل سنگینی این مسئولیت دیگر حاضر نیست آن را بپذیرد، ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمرغ حاشیه دار جشنواره فیلم فجر شفاف است؟

سیمرغ حاشیه دار جشنواره فیلم فجر شفاف است؟