مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-10سياسي

نسل جوان سقوط استکبار جهانی را خواهد دید


نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: هرچند مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما نسل جوان شاهد سقوط استکبار جهانی خواهد بود زیرا صدا شکستن استخوان های استکبار به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شیرازی ظهر چهارشنبه در مراسم 22 بهمن بجنورد اظهار کرد: مردم بر اساس نگاه دینی خود نظام مردم سالاری دینی را پذیرفتند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله ادامه داد: یکی از اهداف امام خمینی این بود که مردم برای امور خود تصمیم بگیرند که این اتفاق رقم خورد.

وی افزود: در دوران انقلاب اگر مردم تصمیمی می گرفتند و امام خمینی با آن مخالف بود، تصمیم مردم را تأیید می کرد که نمونه آن در انتخاب بنی صدر دیده می شود.

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: اکنون کشوری هستیم که مردم حق انتخاب و بیان دارند به طوری که مردم با آزادی و استقلال خود می توانند تعیین کنند چه کسی رییس جمهور و نماینده باشد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله بیان داشت: امروز انقلاب و نظام اسلامی ایران الگویی برای لبنان، سوریه، عراق و یمن شده است و شاهد شکل گیری نیروهای مقاومت حزب الله، فاطمیون، زینبیون و نیروهای انقلابی فلسطین برای نابودی رژیم اسراییل در منطقه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان سقوط استکبار جهانی را خواهد دید

نسل جوان سقوط استکبار جهانی را خواهد دید