مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-10سياسي

نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران الهام بخش ملت های جهان است


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در طول این 42 سال الهام بخش ملت های جهان بوده است.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در طول این 42 سال الهام بخش ملت های جهان بوده است.

سیدمحمد حسینی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور در آیین گرامیداشت 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز، 22 بهمن ماه در استادیوم 22 گولان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم اینکه ما با بیماری کرونا مواجه هستیم اما امروز ملت ایران همچون سال های گذشته بر عهده و پیمان خود با امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب استوار مانده و نشان دادند که از انقلاب، آرمان های آن و ارزش های اصیل اسلامی صیانت می کنند.

وی افزود: ملت ایران امروز بار دیگر وحدت، انسجام، یکپارچگی و همراهی خود با نظام را به آمریکای جهانخوار ثابت خواهند کرد، همانگونه که در این 42 سال پیروزی انقلاب، شعار خودباوری، اعتماد به نفس و ما می توانیم خود را به منصه ظهور رسانند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور با اشاره به اینکه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در طول این 42 سال الهام بخش ملت های جهان بوده است، بیان کرد: امروز مردم نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در آمریکای لاتین و حیاط خلوت آمریکا نیز با الهام از روحیه ظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران الهام بخش ملت های جهان است

نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران الهام بخش ملت های جهان است