مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-10بين الملل

آغاز برنامه دارپا برای ساخت پهپاد موشک انداز


آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی ایالات متحده(دارپا-DARPA) برنامه پهپادی موشک انداز خودکار خود را آغاز کرده است که در آن هواپیماهای بدون سرنشین در حالی قادر به شلیک موشک های هوا به هوا هستند که خطر آسیب رساندن به غیرنظامیان را به حداقل می رسانند.

- آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی ایالات متحده(دارپا-DARPA) برنامه پهپادی موشک انداز خودکار خود را آغاز کرده است که در آن هواپیماهای بدون سرنشین در حالی قادر به شلیک موشک های هوا به هوا هستند که خطر آسیب رساندن به غیرنظامیان را به حداقل می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی ایالات متحده(دارپا-DARPA) به عنوان بخشی از برنامه خود موسوم به لانگ شات (LongShot) در حال توسعه یک هواپیمای بدون سرنشین(UAV) موشک انداز است که شبیه به پهپادی است که توانایی شلیک موشک های هوا به هوا را دارد.

طراحی این وسیله نقلیه آینده نگرانه، در مرحله اول از سوی دارپا به شرکت های نورثروپ گرومن Northrup Grumman )، لاکهید مارتین (Lockheed Martin) و جنرال اتمیکس (General Atomics) اعطا شده است.

برنامه این است که این پهپاد از یک هواپیمای بزرگتر سرنشین دار جدا شود و خود را به مناطق خاص برساند و با استفاده از سلاح های خود اقدامات جنگی متعددی را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه دارپا برای ساخت پهپاد موشک انداز

آغاز برنامه دارپا برای ساخت پهپاد موشک انداز