مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-10ورزشي

تلاش برای اشاعه ورزش همگانی بین بیماران تالاسمی فارس


همکاری انجمن بیماران تالاسمی و هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء در دستور کار قرار گرفت تا سرآغاز تلاشی برای اشاعه ورزش همگانی بین بیماران تالاسمی استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئولین انجمن بیماران تالاسمی استان با مسئولین این هیئت دیدار کردند که طی این دیدار که در محل دفتر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان برگزار شد، در خصوص تعامل و همکاری بیش از پیش دو مجموعه در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی و اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در بین بیماران تالاسمی استان گفت و گو و تبادل نظر شد.

احمدرضا بلاغی دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس با اشاره به خدمات و اقدامات ارائه شده توسط این هیئت، به نکات بارز و قابل ذکر این خدمات مانند ارائه امکانات ورزشی متناسب، اختصاص اماکن ورزشی مناسب و در دسترس و اختصاص مربیان متخصص به ورزشکاران بیماران خاص و پیوندی اشاره کرد.

بلاغی در ادامه ضمن تشکر از همکاری همه جانبه مصطفی احمدی مدیر عامل و اعضای انجمن بیماران تالاسمی استان فارس، از تلاش های قابل تقدیر افسانه عبدی مسئول کمیته ورزشی انجمن تالاسمی استان سخن به میان آورد و این مجموعه را از فعال ترین مجموعه های استان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اشاعه ورزش همگانی بین بیماران تالاسمی فارس

تلاش برای اشاعه ورزش همگانی بین بیماران تالاسمی فارس