مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-10سياسي

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست


هدف اصلی نظام حاکم بر آمریکا مقابله با انقلاب و براندازی نظام اسلامی است و این هدف در طول بیش از 4 دهه ثابت بوده است اما استراتژی و راهبرد با توجه به متغیرهای زیادی تغییر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در بندرعباس گفت: هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست.

راهبرد اوباما حذف قدرت هسته ای ایران، نفی قدرت منطقه ای ایران، عدم حمایت ایران از حزب الله و حماس و عدم ایفای نقش در خاورمیانه بزرگ بود که طراحی آن توسط بایدن صورت گفته بود.

حجت الاسلام علی سعیدی صبح امروز در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن بندرعباس، اظهار کرد: اگر انقلابی بتواند چهار مرحله پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را طی کند، انقلابی کامل است که مصداق آن انقلاب اسلامی ایران است.

این مراحل پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پیامبر اعظم تا مرحله استقرار پیش رفت، اما در مرحله استکمال با مانع و مشکل مواجه و تبدیل به نظام شاهنشاهی ضد دینی اموی شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در 42 سالگی خود این چهار مرحله را طی کرده و برای مردم ما توجه به این امر بسیار لازم و ضروری است زیرا دستیابی به قله های پیروزی نهایی و قهرمانی در مرحله فینال کار بسیار سخت و سنگینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست