مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-10بين الملل

همسر جاسوس اسراییلی که در ایران دستگیر شد به او خیانت کرد + عکس


کایلی مور گیلبرت که به جرم جاسوسی برای اسراییل در ایران دستگیر و زندانی شده بود بعد از بازگشت به خانه متوجه شد همسرش از همان روز اول دستگیری او با دوست صمیمی و همکار دانشگاهی اش رابطه برقرار کرده و داستان این خیانت از همان زمان آغاز شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: یک جاسوس اسراییلی که به تشویق همسرش برای جاسوسی به ایران آمده بود و توسط نهادهای ایرانی دستگیر، محاکمه و زندانی و چندی پیش آزاد شد بعد از بازگشت به خانه متوجه خیانت همسرش در طول دوره زندان خود شد تا زیان های این ماموریت برایش دوچندان شود.

روزنامه عبری زبان معاریو طی خبری در این باره نوشت، کایلی مور گیلبرت که به جرم جاسوسی برای اسراییل در ایران دستگیر و زندانی شده بود بعد از بازگشت به خانه متوجه شد همسرش از همان روز اول دستگیری او با دوست صمیمی و همکار دانشگاهی اش رابطه برقرار کرده و داستان این خیانت از همان زمان آغاز شده بود.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، این زن استرالیایی-بریتانیایی که بعد از سه سال زندان در ایران مورد عفو قرار گرفت، پس از آنکه به خیانت شوهر روس-اسراییلی اش پی برد درخواست طلاق خود را به دادگاهی در ملبورن ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر جاسوس اسراییلی که در ایران دستگیر شد به او خیانت کرد + عکس

همسر جاسوس اسراییلی که در ایران دستگیر شد به او خیانت کرد + عکس